Hansavest on rohkem kui 17 aastat tegutsenud tööjõuteenuse pakkujana, keskendudes eelkõige tööstus- ja tootmisettevõtetele. Ettevõtte tugevuseks on võime pakkuda täielikku värbamislahendust – alates kvalifitseeritud töötajate leidmisest kuni nende koolitamiseni Hansavesti Koolituskeskuses. Just see terviklik teenus muudab Hansavesti usaldusväärseks partneriks, kellel on kogemus, süsteemne lähenemine ja oskus viia omavahel kokku õiged inimesed ja õiged töökohad.
Fookus: bränditeadlikkus ja strateegiline nähtavus
Koostöö WINK agentuuriga sai alguse 2024. aasta veebruaris eesmärgiga luua selge ja järjepidev sotsiaalmeedia strateegia. Eesmärk ei olnud üksnes nähtavuse kasvatamine, vaid ka brändi positsioneerimine kui kvaliteetse ja professionaalse tööjõuteenuse pakkuja. Lisaks sooviti jõuda uute sihtrühmadeni nii Eestis kui ka välisturgudel.
Läbimõeldud sisu, sihitud kampaaniad
Pakume Hansavestile täismahulist sotsiaalmeedia haldusteenust, mis hõlmab:
– strateegia loomist ja ajakava koostamist;
– sisuloome (tekstid, visuaalid, tööandja brändingu kujundus);
– kampaaniate seadistust ja läbiviimist nii Meta kui ka LinkedIn platvormidel;
– kontaktide kogumist eri riikidest ning tulemuste analüüsi.
Pakume neile igapäevaselt sotsiaalmeedia täishaldusteenust, hoides fookust nii orgaanilisel nähtavusel kui ka tasulistel reklaamidel, mis toetavad värbamistegevust ja brändituntust.
Tänu selgele strateegiale ja järjepidevale haldusele on Hansavesti sotsiaalmeedia nähtavus oluliselt kasvanud. Meta kampaaniate kaudu oleme kogunud kontakte mitmest eri sihtriigist, toetades ettevõtte tegevust ja uute inimeste leidmist.
Kogu tegevus on mõõdetav – jälgime kampaaniate tulemuslikkust ja optimeerime pidevalt sisu, sihtgruppe ja reklaamisõnumeid, et tagada maksimaalne efektiivsus.