Kodulehe loomise protsess algab eesmärkide kaardistusest, konkurentsi ja märksõnade analüüsist. Me mõtleme ettevõtte äripoolega kaasa ning leiame erinevaid viise, kuidas koduleht äriliselt end õigustaks — me ei lepi “visiitkaart” kodulehtedega.
ResearchGate uuringu tulemusel leiti, et 94% inimestest usaldavad ettevõtteid, kellel on kaasaegne ja hea disainiga veebileht. See tähendab, et usaldusväärse välimusega koduleht toob rohkem kliente. Kui potentsiaalne klient otsib erinevaid ettevõtteid, kellega koostööd teha või kellelt tooteid/teenuseid osta, siis suurema tõenäosusega valib ta ettevõtte, kelle veebileht on kaasaegne ja usaldusväärne.
Meie hinnangul tuleb ettevõtte kodulehte uuendada iga 3-4 aasta tagant, et see vastataks klientide ajas muutuvatele ootustele.
Oleme digiagentuur WINK ning aitame erinevas suuruses ettevõtetel kasvada digikanalite kaudu. Lisaks kodulehe optimeerimisele pakume veebilahendusi, loome brändi disaini (branding) ning aitame tuua rohkem kliente Sinu veebilehele.
Alustame kõige olulisemast ja pakume kõigepealt välja strateegia, kuidas Sinu ettevõtet oleks mõistlik internetis kuvada.
Kodulehe disainimisel ja arendamisel ei lähtu me ainult uutest trendidest, vaid võtame arvesse ka sihtgrupi vajadused ja ootused. Loome rätsepdisaini või kasutame olemasolevat kujundusmalli. Sobilik valik tehakse planeerimise etapis ja sõltub projekti eelarvest ning seatud eesmärkidest.
Veebileht võib näha ilus ja kaasaegne välja aga, kui veebilehe sisu ei kõneta sihtgruppi, siis jääb äriliselt kasulik tegevus nagu näiteks ost, kontaktipäringu täitmine vms tegemata. Aitame kirjutada ja täiendada olemasolevaid tekste või kirjutame täiesti uued tekstid.
Projekti valmimisel teeme põhjaliku koolituse, kuidas kodulehte hallata. Lisaks tegeleme optimeerimisega tagamaks, et kokkulepitud eesmärgid saaksid saavutatud.
Seda küsitakse meilt tihti. Kodulehe hind sõltub kodulehe eesmärkidest, arendus- ja disainitööde mahust ning muudest sisutöödest. Meie praktika järgi algavad kvaliteetsed kodulehe lahendused 2000€-st.
Jah! Alustame kodulehe tegemise protsessi just äripoole kaardistamisega ja strateegia loomisega, seega saame kindlad olla, et koduleht ei jääks lihtsalt internetti rippuma vaid hakkaks koheselt end tagasi teenima.
Kodulehe arendus- ja disainitööde aega on võimalik võrdlemisi täpselt prognoosida. See oleneb muidugi mahust, aga lihtsamate kodulehe lahenduste loomiseks peaks varuma aega kuskil 4-6 nädalat.
Kodulehe eluiga jääb täna 3-4 aasta vahele. Kui Sinu ettevõtte leht pärineb eelmisest aastakümnest, siis tasuks kindlasti kaaluda täiesti uue kodulehe tegemist.
Vastame ühe tööpäeva jooksul.