SEO (kodulehe optimeerimine) hõlmab endas peamiselt kolme olulist valdkonda. Esiteks peab koduleht vastama teatud normidele, mis puudutavad turvalisust, kasutajamugavust ja veebilehe koodi. Teiseks on oluline, et veebilehe sisu oleks mitmekülgne ehk sisaldaks lisaks tekstile ka pilte ja videoid. See suurendab külastaja viibimise aega veebilehel, mis on üks paljudest otsingumootorile olulistest tingimustest, et Sinu veebilehte nähtavamalt otsingutes esitleda.

Kolmas valdkond hõlmab viiteid teistelt lehtedelt (backlinks). Mida rohkem erinevad veebilehed viitavad Sinu lehele, seda tõenäolisemalt prioritiseerivad otsingumootorid Sinu veebilehte teiste ees. See on olnud läbi aastate nii ja tõenäoliselt jääb ka tulevikus üheks kõige olulisemaks faktoriks, mille alusel Google ja teised otsingumootorid otsingutulemusi kuvavad.

Meie oleme digiagentuur WINK ning aitame erinevas suuruses ettevõtetel kasvada digikanalite kaudu. Lisaks kodulehe optimeerimisele, pakume veebilahendusi, loome brändi disaini (branding) ning aitame tuua rohkem kliente Sinu veebilehele.

Millest koosneb kodulehe optimeerimine?

Märksõnaanalüüs

SEO-protsess algab tavaliselt märksõnaanalüüsist. Selle käigus otsitakse märksõnu, analüüsitakse märksõnade otsingumahte, konkurentsi ja ka otsingusõnaga seotud ostutahet (commercial intent).

märksõna analüüs
tehniline kodulehe optimeerimine

Tehniline SEO

Vaatame üle veebilehe koodi ning kontrollime, et midagi ei takistaks otsingumootoreid Sinu veebilehte otsingutulemustes kuvamast. Lisaks jälgime, et veebileht oleks turvaline (vajadusel lisame SSL-sertifikaadi) ja toimiks ka mobiilsetes seadmetes.

Sisuloome

Tulenevalt märksõnaanalüüsist saame luua erinevad maandumislehed, mis on optimeeritud ühele konkreetsele märksõnale ja aidata luua sisu, mida otsingumootorid armastavad.

kodulehe sisu optimeerimine
linkide ehitamine

Linkide ehitamine

Mida rohkem kvaliteetseid linke Sinu veebilehele viitab, seda tõenäolisem on saavutada hea positsioon otsingutulemustes. Aitame kirjutada artikleid ja neid koos linkidega erinevates kanalites levitada.

Video SEO

Video on hetkel üks parimaid meediumeid oma sõnumi levitamiseks. Samuti pooldavad otsingumootorid veebisisu, mis sisaldab videoid. Videotega on võimalik kergemini olla nähtav ja see suurendab veebilehe külastuse aega.

video seo
sotsiaalmeedia haldamine

Sotsiaalmeedia

Otsingumootorid võtavad arvesse ka sotsiaalmeedia aktiivsust. Seega on oluline omada kohalolekut oma brändiga, avalikustada väärtuslikku sisu ning suhelda klientidega. Sotsiaalmeedia haldamine ei ole kasulik vaid SEO-le vaid on üks osa tervest digiturunduse plaanist.

Milliseid tulemusi SEO Sinu ettevõttele toob?

SEO tulemuslikkus on tihedalt seotud ettevõtte veebilehega, konkurentsiga ning otsingumahtudega (nõudlusega). Kui ettevõte tegutseb väga spetsiifilises valdkonnas, kus võimalik klientide hulk on võimalik peast ettelugeda, siis SEO väga suure tõenäosusega pole parim turundusstrateegia.

Erandiks on valdkonnad, kus konkurendid üldse digitaalselt kohalolekut ei oma ning piisab vaid kaasaegse veebilehe seadistamisest ja esimesed otsingutulemuste positsioonid soovitud märksõnadega on saavutatud.

SEO-ga tasub ennekõike tegeleda siis, kui müüdava teenuse või toote järele on suur nõudlus (otsingumaht). Kuna SEO-ga edukalt tegelemine võib tihti võtta aega kuni aasta, siis tasub kriitiliselt hinnata, kas pikaajaline investeering tasub end ära. Tihti alustame makstud otsingureklaamidega, et valideerida otsingutest tulevate klientide kvaliteeti ja turundusstrateegia toimivust. Kui näeme, et otsingureklaamid on edukad, siis on võimalik seda strateegiat SEO tegemisega laiendada.

gettinggrowth seo

Siin on näide Johannese isiklikust blogist (GettingGrowth.com), kus igakuine SEO tegemine on viinud pea 40 000 külastuseni kuus.

Siin on näide Fleepi blogist ja kuidas SEO tegemine on veebiliiklust aja jooksul kasvatanud. 

Antud piltidel on näha, mis hetkel SEO-ga tegelema hakkasime ja milliseid tulemusi võib oodata järgnevatel kuudel. SEO on pikaajalisem strateegia ja koheseid tulemusi näeme harva. Loomulikult me hindame olukorda ja aitame otsida võimalusi, kuidas veebiliiklust suurendada ka kiires tempos. Näiteks, hea praktika on vaadata, milliste märksõnadega täna veebileht Google’is esimesele lehele napilt ei jõua.

Just need märksõnad on head kandidaadid veebiliikluse suurendamiseks. Google’i teiselt lehelt ühe otsingutulemuse esimesele lehele toomine on tavaliselt võrdlemisi lihtne ja annab ka koheselt väikese tõusu uute klientide näol.

Lisaks meie tavaprotsessile pakume ka ühekordset SEO-auditit. See on sobilik, kui Sul täna on juba tööl turundusinimene, kes toimetab SEO-ga, või soovid kontrollida, kas Sinu praegune SEO-agentuur teeb head tööd.

Loe ka meie meeskonna liikme Johannese poolt kirjutatud SEO-temaatilist artiklit veebimajutuse blogist.

Võta meiega ühendust.

Vastame ühe tööpäeva jooksul.




    Vorm on kaitstud Google RECAPTCHA lahendusega: privaatsustingimused ja teenusetingimused.

    Oleme sertifitseeritud Google partner

    Kliendid

    fleep
    mustamaekeskus