Iseteeninduse arendus ja haldus

1Office, keda oleme juba pikaajaliselt erinevate veebitööde ja -lahendustega abistanud, vajas lahendust, kus klientidel oleks võimalik lihtsalt asutada ettevõtet ja hallata enda äriga seotud protsesse ja vajadusi.

My1Office on platvorm, mis on loodud klientide äri lihtsustamiseks. See on uus kodu kõigele, mis on seotud kliendi äriga – alates ettevõtte loomisest kuni posti, raamatupidamise, finantside ja juriidiliste dokumentide haldamiseni.

Lahenduse tutvustus

Täislahendust pakkuvas iseteeninduskeskkonnas on võimalik muuhulgas teostada järgmisi tegevusi täisautomaatselt:

  • Asutada uut ettevõtet mitmes riigis, sh Eestis, Suurbritannias, Soomes ja Iirimaal
  • Hallata ettevõttega seotud tegevusi:
    • Pääseda digitaalselt ligi kõikidele füüsilistele kirjadele, mis saabuvad ettevõtte aadressile. Kirjad skännitakse, korrastatakse ja on kättesaadavad mõne minutiga iseteeninduskeskkonnas.
    • Müügiarvete moodul My Invoices – loo ja halda mitme valuutaga müügiarveid.
    • Ostuarvete moodul My Purchases – laadi üles, edasta ja säilita oma kuludokumente.
    • Ülevaade finantsidest ja sissetulekutest.
    • My Money konto ja IBAN ettevõtte rahaasjade jaoks.
  • My1Office hoolitseb ettevõtte kõigi vajaduste eest:
    • Telli juriidilisi dokumente ja konsultatsioone.
    • Saa tõlkeid kirjadele või dokumentidele.
    • Võimalus saada kasulikke nippe informatiivsest teadmistebaasist (Knowledge Base).
    • Saada ülevaadet lähenevatest tähtaegadest ja sündmustest detailse ärikalendri kaudu (näiteks maksudeklaratsiooni esitamise tähtpäev, majandusaasta aruande esitamine jt).
  • Kliendi jaoks on kõik ühes kohas:
    • My1Office on ligipääsetav igalt poolt ja igast seadmest.
    • Pole vaja logida sisse erinevatesse programmidesse, kõik on nähtav ühes kohas.
    • Saadaval nii alustavatele ettevõtetele kui ka juba olemasolevatele ettevõtetele.

Ants Liivat

Arendus UX

Raamatusoovitus: The Master Key System

Võta meiega ühendust ja kohtume silmast silma!

VÕTA ÜHENDUST