Skip to main content

SEO (kodulehe optimeerimine) hõlmab endas peamiselt kolme olulist valdkonda. Esiteks peab koduleht vastama teatud normidele, mis puudutavad turvalisust, kasutajamugavust ja veebilehe koodi. Teiseks on oluline, et veebilehe sisu oleks mitmekülgne ehk sisaldaks lisaks tekstile ka pilte ja videoid. See suurendab külastaja viibimise aega veebilehel, mis on üks paljudest otsingumootorile olulistest tingimustest, et Sinu veebilehte nähtavamalt otsingutes esitleda.

Kolmas valdkond hõlmab viiteid teistelt lehtedelt (backlinks). Mida rohkem erinevad veebilehed viitavad Sinu lehele, seda tõenäolisemalt prioritiseerivad otsingumootorid Sinu veebilehte teiste ees. See on olnud läbi aastate nii ja tõenäoliselt jääb ka tulevikus üheks kõige olulisemaks faktoriks, mille alusel Google ja teised otsingumootorid otsingutulemusi kuvavad.

Meie oleme digiagentuur WINK ning aitame erinevas suuruses ettevõtetel kasvada digikanalite kaudu. Lisaks kodulehe optimeerimisele, pakume veebilahendusi, loome brändi disaini (branding) ning aitame tuua rohkem kliente Sinu veebilehele.

Otsingumootoritele optimeerimine (SEO) on protsess, mille kaudu suurendame veebiliiklust otsingumootoritest.

Millest koosneb kodulehe optimeerimine?

Märksõnaanalüüs

SEO-protsess algab tavaliselt märksõnaanalüüsist. Selle käigus otsitakse märksõnu, analüüsitakse märksõnade otsingumahte, konkurentsi ja ka otsingusõnaga seotud ostutahet (commercial intent).

Tehniline SEO

Vaatame üle veebilehe koodi ning kontrollime, et midagi ei takistaks otsingumootoreid Sinu veebilehte otsingutulemustes kuvamast. Lisaks jälgime, et veebileht oleks turvaline (vajadusel lisame SSL-sertifikaadi) ja toimiks ka mobiilsetes seadmetes.

SEO sisustrateegia ja -loome

Tulenevalt märksõnaanalüüsist saame luua erinevad maandumislehed, mis on optimeeritud ühele konkreetsele märksõnale ja aidata luua sisu, mida otsingumootorid armastavad.

Linkide ehitamine

Mida rohkem kvaliteetseid linke Sinu veebilehele viitab, seda tõenäolisem on saavutada hea positsioon otsingutulemustes. Vastavalt valitud strateegiale kirjutame artikleid ja avaldame neid koos linkidega tagasi sinu veebilehele erinevates kanalites. Seeläbi suurendame domeeni autoriteeti ning saavutame paremaid tulemusi otsingumootorites.

Video SEO

Video on hetkel üks parimaid meediumeid oma sõnumi levitamiseks. Samuti pooldavad otsingumootorid veebisisu, mis sisaldab videoid. Videotega on võimalik kergemini olla nähtav ja see suurendab veebilehe külastuse aega. Täiendavalt näitab Google järjest rohkem oma otsingutulemustes videoid. Kui SEO ja sisuloome on valitud ettevõttele peamiseks turunduse strateegiaks, siis Video SEO peaks kindlasti olema oluline osa sellest.

Sotsiaalmeedia haldamine

Otsingumootorid võtavad arvesse ka sotsiaalmeedia aktiivsust. Seega on oluline omada kohalolekut oma brändiga, avalikustada väärtuslikku sisu ning suhelda klientidega. Sotsiaalmeedia haldamine ei ole kasulik vaid SEO-le vaid on üks osa tervest digiturunduse plaanist.

Milliseid tulemusi kodulehe optimeerimine Sinu ettevõttele toob?

SEO kui turundusstrateegia valik on ettevõttele kasumlik kui mõelda pikemale plaanile. Strateegia koosneb peamiselt 2 olulisest tegevusest: kodulehe enda tehnilisest ja sisuliselt optimeerimisest ja domeeni autoriteedi kasvatamisest.

Olenevalt konkurentsis võid otsingutulemuste positsioonide paranemist oodata esimese paari kuuga. Märkimisväärset mõju ettevõtte kasvule võib oodata alates 6-9 kuust.

Kliendid, kes meid usaldavad

Tutvu meie tehtud töödega

Johannes Kanter

SEO Turundus

Muusikasoovitus: MEW

Võta meiega ühendust
ja kohtume silmast silma!

VÕTA ÜHENDUST