Skip to main content

Google Ads (varasemalt tuntud kui Google Adwords) on Google’i reklaamihaldamise platvorm, mille kaudu on võimalik osta reklaampinda Google’i otsingumootoris, Google’i reklaamivõrgustikus (GDN), Gmaili sees, YouTube’is ja muude partnerite juures.

Kusjuures Google reklaamide kaudu on võimalik osta reklaame ka Eesti suurimatesse meediaportaalidesse nagu näiteks Delfi, Postimees jt.

Tavaliselt viidatakse Google’i reklaamide puhul otsingureklaamile, mis on kahtlemata üks kõige efektiivsemaid digiturunduskanaleid. Kui bänner-reklaamide puhul sihitakse inimesi tema huvide, demograafia või mõne muu käitumisharjumise järgi, siis otsingureklaamide puhul saame näidata reklaame just nendele klientidele, kes Sinu teenuseid või tooteid otsivad.

See tähendab, et me ei lähe oma turundussõnumiga tutvustama brändi ja tootevalikut, vaid kuvame tema soovile vastavat toodet, teenust või infot.

Meie oleme digiagentuur WINK ning aitame erinevas suuruses ettevõtetel kasvada digikanalite kaudu. Lisaks Google reklaamide haldamisele pakume veebilahendusiloome brändi disaini ning toome rohkem kliente Sinu veebilehele ka otsingumootorite orgaanilistest otsingutest (SEO).

Otsingureklaam on üks efektiivsemaid digiturunduse kanaleid. Uued kliendid otsivad Sinu poolt pakutavaid tooteid ja teenuseid.

Ole neile nähtav – aitame lansseerida Google reklaamid Sinu ettevõttele!

Millest koosneb Google reklaamide haldamine?

Märksõnaanalüüs

Olenevalt ettevõttest alustame tihti otsingureklaamidest, mille esimene etapp on märksõnaanalüüs. Selle käigus otsitakse märksõnu, analüüsitakse märksõnade otsingumahte, konkurentsi ja ka otsingusõnaga seotud ostutahet (commercial intent).

Strateegia

Vastavalt märksõna analüüsile anname soovitusi, milliste Goolge’i reklaamilahendustega oleks mõistlik kampaania seadistada. Alati ei ole otsingureklaamid sobilikud, kuna otsingumahud võivad olla liiga väikesed või konkurents ebamõistlikult suur.

Reklaamsisu ja loovlahendused

Tuginedes eelnevale saame luua reklaamsisu ning loovlahendused (bännerid). Kirjutame ja disainime erinevad lahendused, mida saame samaaegselt A/B testida. Nii saame jooksvalt kampaania kulusid vähendada ja muuta digiturunduse efektiivsemaks.

Kampaanialehe optimeerimine

Vaatame üle veebilehe koodi ning kontrollime, et vajalik info oleks kergelt kättesaadav ning kliendid ei satuks segadusse, mida veebilehel tegema peaks. Üldiselt on hea tava kampaania leht fokuseerida ühele konkreetsele tegevusele – näiteks ost või hinnapäring.

YouTube’i reklaamid

YouTube on Google’i võrgustikku kuuluv sotsiaalmeedia kanal ja Google’i enda kõrval suuruselt teine otsingumootor maailmas. Aitame luua videoreklaame ning positsioneerida neid kõige efektiivsemalt, et äratada huvi potentsiaalses kliendis.

Gmail’i reklaamid

Google’i reklaamivõrgustikus (GDN) on võimalus reklaamidega sihtida Gmail’i kasutajaid. Gmail’i reklaamide võimalust kasutab võrdlemisi väike hulk turundajaid ja see on hea võimalus kampaania levitamiseks väiksemate kulutustega.

Google Play Store reklaamid

Lisaks YouTube’ile ja Gmail’ile on võimalik reklaame sihtida ka Google Play Store’is. Bänner-reklaame Google’i rakendustepoes saavad teha ainult rakenduse haldurid oma hallatavatele rakendustele.

android

Milliseid tulemusi toovad Google Reklaamid Sinu ettevõttele?

Google’i reklaamide tulemuslikkus on tihedalt seotud ettevõtte veebilehega, konkurentsiga ning otsingureklaamide puhul ka otsingumahtudega (nõudlusega).

Kui Google analüüsib kampaaniat ja veebilehte ning näeb, et kasutaja jaoks on kogemus hea ja otsingusoov olemas, siis jõuad suure tõenäosusega soovitud tulemuseni — Google annab sellele reklaamijale paremaid tingimusi reklaamimiseks. Seega on oluline analüüsida tervet kliendi teekonda, mitte ainult reklaamide tekste.

Otsingureklaamidega saab võrdlemisi kerge vaevaga teenusest või tootest huvitatud inimesed külastama Sinu veebilehte.

See on sobilik erinevatele ettevõtetele, kes täna orgaaniliselt väga palju kliente ei leia ja oleks soov kiiremini kasvama hakata. Google’ile tasutakse vastavalt mõõdetavatele tulemustele. Enamlevinud on klikipõhine arvestus. Maksad vaid reaalsete klikkide (klientide) eest, kes Sinu veebilehte külastavad.

Seega võib alustada kasvõi 50 € eelarvega kuus.

Oletame näiteks, et ühe klikihind on 0.1 €, siis 50 € annaks veebilehele ühes kuus 500 kliendikülastust.

Mida konto haldamine endas sisaldab?

  • Kampaaniate strateegia
  • Kampaaniate reklaamtekstid ja loovlahendused
  • Igakuine reklaamide optimeerimine (A/B testid)
  • Pidev kliendisuhtlus ja kontakt
  • Igakuine raporteerimine ning üldised soovitused ärikasvatamiseks digikanalites

WINK digiturundusmeeskonda kuulub 2 projektijuhti ning 3 Google’i spetsialisti. Spetsialistid on läbinud vastavad Google’i eksamid ning on sertifitseeritud kampaaniate haldajad. WINK on Google’i reklaamipartner ning peamiselt keskendume otsingureklaamidele.

Kliendid, kes meid usaldavad

Tutvu meie tehtud töödega

Johannes Kanter

Google reklaamid, digistrateegia

Filmisoovitus: Mr Nobody

Võta meiega ühendust ja kohtume silmast silma!

VÕTA ÜHENDUST