Tere-tere!

Sisuloome ehk Copywriting on enamat kui lihtsalt kirjutamine. Isegi enamat kui hästi kirjutamine. See on
lugejas tunnete äratamine ja tulemusena tegevustele suunamine. Lõpuks on copywriting ikkagi müügi
tõstmiseks. Oskus sõnadega veenda head lugejat käituma sinu soovide kohaselt. Milleks võib olla kas emaili
nimekirja registreerumine, teenuse tellimine või ostu sooritamine, artiklile või meilile klikkimine.
Mis määrab selle kas inimene klikib artiklile või meilile ning kas ta seda loeb?

Keegi ei taha langeda pettuse ohvriks. Pettuse ja “spam”-iga seostatakse näiteks kirjavigu ja
liialt palju iseloomustavaid sõnu pealkirjas. Enamik inimesi nähes selliseid märke, kustutab kirja
või lihtsalt liigub edasi. Esimene asi, millest kõik sõltub ongi pealkiri. Pealkiri müüb, seega selle
loomisest tuleks alustada ning just sellele tuleks pöörata kõige rohkem tähelepanu. Tavaline
koht kus eksitakse on pealkirja tähtsuse eiramine. Aga kvaliteetse sisu juurde ei jõua keegi kui
pealkiri ei kutsu lugema.

Keegi ei taha langeda pettuse ohvriks. Pettuse ja “spam”-iga seostatakse näiteks kirjavigu ja
liialt palju iseloomustavaid sõnu pealkirjas. Enamik inimesi nähes selliseid märke, kustutab kirja
või lihtsalt liigub edasi. Esimene asi, millest kõik sõltub ongi pealkiri. Pealkiri müüb, seega selle
loomisest tuleks alustada ning just sellele tuleks pöörata kõige rohkem tähelepanu. Tavaline
koht kus eksitakse on pealkirja tähtsuse eiramine. Aga kvaliteetse sisu juurde ei jõua keegi kui
pealkiri ei kutsu lugema.